1.1.2013

Uudenvuodenlupaukset

Yhdyssanat eivät ole mun vahvin laji, mutta parit uudenvuodenlupaukset olen päättänyt tehdä, vaikka pitäisi jo tässä iässä ymmärtää että I'm too old for this shit.

Joroisissin asti pyrin olemaan syömättä
- karkkia
- suklaata
- pullaa
- pipareita

Sallin itselleni sipsejä ja olutta silloin tällöin, koska niiden kanssa mä olen toistaiseksi pystynyt säilyttämään tolkun, kun taas makea uppoaa aivan hervottomalla tavalla vailla minkäänlaista kontrollia. Niin ja energiapatukoita ei lasketa tuohon suklaa osastoon eli sillä tavalla voi joskus huijata itseään. Ja vaimon tekemä maailman paras pannari kuuluu myöskin sallittujen listalle.

Makeata mä kaipaan erityisesti väsyneenä ja/tai harmistuneena eli ne tilanteet pitää hoitaa omenalla tai mandariinilla.

Ja aionpa ottaa noi viikottaiseen seurantaan tällä palstalla, niin on vähän painetta ulkoakin käsin, joten kiitos jo nyt kaikille lukijoille avustanne.

Ja täytyy muutenkin tuota syömistä reivat terveellismepään suuntaan; enemmän salaattia ja vähemmän ranskalaisia pottuja.

ERITTÄIN LIIKUNNALLISTA JA TERVEELLISTÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti