4.12.2012

Harjoituskortti 2012W48


GoGo ykkösviikko

10 h 7 min
CTL = 72
ATL07 = 85
ATL14 = 78
81.8 kg
VK% = 23.1
AK = 52 / 4



Liikuntakeskus GoGo tarjosi 12 päivää ilmaiseksi, joten ajattelin että jos ei siitä muuta kostu, niin pääsepähän neljä kertaa ilmaiseksi salille. Kävin sen salitreenin lisäksi kokeilemassa Bodypumpia, Bodystepiä ja spinningiä ja nyt tiedän sen mitä aina olen epäillytkin; ei ne ole mun juttuja. Kiitoksia GoGo:lle siitä että mun ei tulevaisuudessa tarvitse ostaa sikaa säkissä. Sinäänsä kaikki oli laadukasta, varsinkin Hervannan fasiliteetti on upea, mutta minä olen tässä suhteessa väärää kohderyhmää.

Kuntosalilla ja uimassa kahteen kertaan, venyttelyä liian vähän, aika samanlaista laulua on viikkojen analysointi viime aikoina ollut. Tunteja kertyi yli 10, joten tyytyväinen olen. Lauantainen juoksu jos olisi ollut tunnin pidempi, niin viikko olisi ollut melkeinpä täydellinen.

Lauantaina käytiin perheen voimin katsomassa Riian kansallisbaletin esittämä Pähkinänsärkijä; siitäkin tulin siihen tulokseen että ei ollut mun juttu. Alku oli varsin sekavaa eikä niin taidokasta kun voisi mun mielestä ammattilaisilta odottaa. Puoliajalla valmentaja oli varmaan pitänyt puhuttelun koska toinen puoliaika oli selvästi terävämpää suorittamista, musiikki oli melkoista hittisikermää ja koreografiatkin todella mielenkiintoisia. Taidokasta lihasten ja liikkeiden hallintaa oli paljon ja onhan tossa hommassa perusliikkeetkin sellaisia joihin meikä ei taivu, mutta kyllä vanha katrillin vääntäjä todellakin kaipaisi suorempia rivejä ja yhdenaikaisempia ajoituksia ammattilaisilta.

Kohokohdat osuivat sitten sunnuntaille kun pelattiin Kangasalalaisia vastaan sählyä isolla kentällä. Pariin vuoteen en olekaan isolla kentällä käynyt, joten aika eksynyt oli olo alkuun. Ketjuni keskushyökkääjän kanssa synkkasi tosi hyvin ja tehtiin mielestäni illan kolme komeinta kassia; teki ne muutkin maaleja, mutta ei vaan niin komeita. Tulin siihen tulokseen että meikä on selkeästi suurten areenoiden ukkeli.

Illalla saunottiin perheen kanssa ja neidit tahtoivat hankeen; olin varma että tämänkin vuotuinen hangessa käynti päätyisi siihen että vain minä kastuisin, mutta nelosluokkalainen vilukissa yllätti ja kävi hangessa. Hauskaa oli ja ensi vuonna otetaan uusiksi.

1 kommentti:

  1. Iso kenttä oli kyllä virkistävää vaihtelua ja olihan ne maalit komeita. Voidaan niitä muistella, kun ensi sunnuntaina koittaa karu paluu takaisin "kotiluolaan" pienemmälle areenalle.

    VastaaPoista