18.7.2013

Päivän kunto 20130718

CTL  = 92
ATL = 77
TSB = +15
Paino = 76.6 kg

Tänään oli vähän verraa ja kyllä oli paikat hyvässä kunnossa. Kässäri oli tiukasti päällä. Enää ei ole mittään muuta tehtävissä kuin hoitaa itsensä ajoissa kaikkien varusteiden kanssa kisapaikalle. Näin ollen lauantaiaamun TSB tulee olemaan +18, joten ruuti on kuivaa.

Tässä onkin sitten pakkailtu ja lauleskeltu Singstaria. Mä olen niin Juha Tapio, ...

Tsemppiä kaikille Joroisiin lähtijöille - olkoon maltti kanssanne; varsinkin uinnissa.


4 kommenttia:

  1. Kunto näyttää hyvältä, hienoa!! Mutta millä ihmeellä sun paino on vaan tippunu, vaikka pitäis tankata?! Tsemppiä kovasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Painon putoamiseen mulla on pari teoriaa
      - kesällä on kuumempaa, joten kulutus varsinkin öisin on kovempaa
      - tulee syötyä vain 1 lämmin ateria päivässä kun ei ole duunissa
      - treeni

      Tankkausta en ole sen erityisemmin harrastanut ennen kuin eilen ja tänään, joten kyllä kaiken pitäisi olla kunnossa.

      Toivottavasti et saa mua uinnissa kiinni, kun joudut lähtemään 6 minuuttia myöhemmin. Muuten voi olla leuka taas vaarassa, vaikka en mä siihen mitenkään tähtäillä yritäkään. Tsemppiä, mutta maltilla.

      Poista
    2. En epäile yhtään, etteikö kaikki oo kunnossa! :) Itekin vaan olisin halunnu painon putoavan. ;D

      No en todellakaan saa sua kiinni. :D

      Poista