16.4.2016

Kevään 2016 kuulumisia

Terveenä olen saanut harjoitella ja harjoittelu on perustunut pitkälti työmatkapyöräilyyn. Keskimäärin kolme kertaa viikossa 19 kilsaa töihin ja saman verran takaisin Helkaman seitsemän vaihteisella Kulkurilla. Molempiin suuntiin sattuu kaksi Strava.comin segmenttiä jotka ovat kivasti nostaneet intensiteettiä; alkuvuodesta olin vielä kärkipaikoilla, mutta nyt on selvästi tullut liikenteeseen enemmän fillareita ja sijoituksenikin tämän vuoden osalta on laskusuunnassa. Rasituskin on keventynyt eli tammikuun pakkasilla ja lumisilla teillä nastarenkailla TRIMP oli keskimäärin 61 kun se huhtikuussa on ilman nastoja pudonnut jo keskimäärin 43een.



Uimassa olen käynyt vasta kolme kertaa, mutta nyt olisi tarkoitus tunkea Nokian uimahalliin aina torstaisin kun siellä näyttäisi olevan tunnin verran aukkoa seurojen toiminnassa, niin että nopeillakin uimareilla on omat radat ilman että täytyy kuulua seuraan.


Tällä hetkellä panostus on juoksuun eli ensin pitäisi Pyynikkijuoksussa kirmaista 45 minuutin pintaan ja sitten kuukautta myöhemmin voisi puolikkaalla Yyterissä tai Ideaparkissa kokeilla 1:35 alitusta.

CTL vertailu vuoteen 2014 eli olen tällä hetkellä paremmassa kunnossa kuin 2 vuotta sitten tähän aikaan.

Pirkan pyöräilyynkin olen jo ilmoittautunut ja matkana olisi 217 kilometriä 34 km/h ryhmässä, jos siihen vaan mahtuu.


Kirjoittelin blogia työpaikan verkkosivullekin  ja onnistuin siinä hiukan yhdistelemään töitä ja harrastuksia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti